tirsdag 15. mars 2011

LO En forsmak på våren


LO innlevert til konkurranse på Ski treffet. Jeg synes våren er den beste årstiden og for meg starter den i planterommet mitt i februar. En fantastisk glede å se de første spirene komme fram, mens det er under 20 blå ute. Jeg visste med en gang at jeg måtte scrappe noen av spirene mine til denne konkurransen. Jeg tenkte jeg skulle bruke hønsenetting, for jeg visste jeg hadde kjøpt det til et annet prosjekt for noen år siden - men det var tomt for hønsenetting - så da studerte jeg et bilde av hønsenetting og begynte å flette ståltråd selv. Da fikk jeg også litt mindre hull i nettingen enn i vanlig hønsenetting. Gjerdet i bakgrunnen er laget av to forskjellige typer ispinner som er malt med Cracle paint. Blonden på hønsenettingen er en gammel heklet serviettring kjøpt på loppemarked - godt vasket før bruk. Ordene Våren er kuttet ut av et glassunderlag i kork fra IKEA. De rosa blomstene er fra en gammel lysmansjett. Har også limt inn en av tomatfrøposene mine. 100s of 1000s anbefales veldig - gir rik avling av tomater på størrelse med amerikanske blåbær -
Disse frøene har jeg kjøpt i England, men de kan også bestilles hos raravaxter. Fikk tredje plass for denne LOen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...