lørdag 1. oktober 2011

Homework done :)


Jeg har sagt ja til å være med på et prosjekt for en jente som holder på med bachelorgrad i design (ikke misunnelig i det hele tatt - nei da)... Så langt har jeg blitt intervjuet og fått en lekse. Skrive ned det jeg har gjort i løpet av en dag, tegne og skrive om tre ting jeg liker og tre ting jeg synes er irriterende. Fikk beskjed om å gjøre det enkelt - så det prøvde jeg å gjøre...


Tre ting jeg liker var lett - det ble scrappet i stedet for tegning. De tre tingene jeg valgte ut var symaskinen min, didgeridooen og RX limet. Dette sier vel ganske mye om meg :)


Tre irriterende ting var vanskelig å finne. Promarkere synes jeg er irriterende fordi jeg synes det er vanskelig å få til fargeleggingen som jeg vil med tusjene - trenger mer øving og flere fargenyanser tror jeg. Canal Digital boksen (som lever sitt eget liv uavhengig av hva vi programmerer den til) og avanserte mobiltelefoner er også ting jeg synes er irriterende. Jeg klarer ikke en gang å ta telefonen på mannen min sin mobil :)

Lenge siden jeg har hatt lekser nå :) , men nå er det gjort.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...