tirsdag 1. november 2011

Clean and Simple magic - New challenge at Kort O Mania - DT

Ny utfordring hos Kort O Mania og denne gangen er utfordringen Clean and Simple. Jeg synes dette er en vanskelig utfordring - siden jeg ofte liker å gjøre litt mer ut av det jeg lager. Jeg klarte derfor ikke helt å dy meg - å måtte finne på noe her også.


Vi i design team fikk et digitalstempel hver fra Saw Many  og jeg valgte motivet "Halen in Wreath". Jeg fant en liten papirrest fra Pion design "Vantan på Tomten" og fant ut at det passet med juletema. Så var det å finne på en vri på Clean and Simple.... Jeg endte opp med en litt magisk vri. En kortlomme med en tag. Når taggen er nedi lommen er ikke motivet fargelagt, mens når taggen dras ut av lommen blir den fargelagt underveis.

Ikke mulig? Joda - det er det.


Taggen er egentlig todelt. Det underste laget er digistempelet skrevet ut på hvit Bazzill ark. Så har jeg tatt kopi av dette arket med utskrevet stempel på overheadark. Bazzill arket med stemplet motiv ble fargelagt og overheadarket lagt oppå - slik at det ser ut som et bilde/ark. Disse ble festet i overkant (den røde halvsirkelen med snor i) og klippet/skåret i riktig størrelse til lommen. 


Lommen har et vindu på den ene siden. Inni lommen har jeg festet en hvit vegg som er festet i bunn av lommen. Taggen settes ned i lommen ved at det Bazzill arket med fargelagt stempel går ned bak skilleveggen, mens overhead delen av taggen går foran skilleveggen - mot vinduet i lommen - og vips et kort med litt magisk vri. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...