fredag 9. desember 2011

Another (or four) Christmas card (s)

Er i gang med julekortproduksjonen, så her legger jeg ut enda ett....eller fire. Denne gangen har jeg brukt en skisse fra Sketchy colors

Jeg har brukt ark som jeg fikk gratis med et scrappeblad. Det var to av hvert art i 14 x 14 størrelse - men det er da mulig å utnytte arket litt - så det ble fire kort av disse mønsterarkene.


Det ene kortet ser slik ut. Har stemplet "Tilda with Fir Tree" på ubleket kaffefilter og fargelagt med fargelyanter og fettstifter. Jeg har også brukt "Snow Paint" fra Panduro som snø med glitter i.


Slik ser et av de andre kortene ut.  Likt, men motsatt papir.


Rose og halvperler er fra Kort og Godt. Fjær fra Panduro. Teksten er skrevet på Vellum papir


Baksiden av kortet.

Jeg er med disse utfordringene:

6 kommentarer:

  1. Fabulous cards hun lovely image and design. Thanks for sharing with us at Crafts and Me this week. luv gina xx

    SvarSlett
  2. Så nydelige julekort! Disse gir julestemning og inspirasjon:) Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  3. Så flotte julekort! Det oser julestemning av dem! Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin Juleinspirasjons-utfordring!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Så fine julekort du har laget. Julen er ikke i rute hos meg heller, har en sønn hjemme noen dager og vi prioriterer å være sammen. Men litt tid til blogging og noen snarturer innom arbeidet som ligger og venter, blir det. Nydelige kort du har laget. Blir så fint slik som du gjør det. Gøy at du fargelegger med de fargene du har og får det så fint.

    SvarSlett
  5. Ooooh...how gorgeous!! I love this Tilda...and the colors you've used are just so beautiful! I love the fence and flowers too!! Thanks so much for joining us at Magnolis-licious! Hugs. Pat Frank

    SvarSlett
  6. Gorgeous cards I love the images.

    Thank you for joining us girlz over at Crafts & Me Challenges, good luck hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...